Söndag

Publicerat den: 2007-11-18 Klockan: 12:43:38 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jaha, nu är det söndag igen, helgerna går då bara snabbare för varje som kommer! En helg borde faktist vara minst 4 hel-lediga dagar tycker jag iallafall. Men iallafall, i fredags vet ni vad jag gjorde, i lördags tog jag det lugnt hemma på dagen, sedan bar det iväg till Sofia på middag med massa tjejer :) Vi åt good mat sedan spelade vi twister och alias, skitkul! :) Anna var grym på alias måste jag säga! (...) Haha! * Motsatsen för manuell?! - Anna : anuell? ariel?! jag kan inte det där!!! AKTUELL DÅ?! Hahaha, hon fick många att skratta igår kväll :) Efter ett tag så försökte vi ringa några kompisar lite kors och tvärs, för att se om det fanns nån liten fest att promenixa till, men det blev lite krångligt vi gick ända till tempo men det blev inget av med någon fest ;P Istället träffade jag Johan på tempo, han var på nån fest där vi befann oss ungefär, men det var bara 20 + där, och dom som var dära kände knappt Johan, så vi sket i det. När jag väl mötte Johan så gick vi ner mot stan och skulle ringa efter skjuts för att han helt plötsligt sa att vi skulle sova hemma hos min mamma, istället för att sova hos honom som bor i stan och allt -,- Men aja, nu är vi hemma iallafall, och jag har nästan precis klivit upp medan Johan fortfarande ligger och sover, men jag ska väcka han snart så vi kan göra gooooood frukost tillsammans! :) Är faktist ganska hungrig, så han blir nog tvungen att kliva upp ganska snart.

Så, vad ska jag och Johan hitta på idag då? Det vet jag inte riktigt, jag funderar på om jag kanske får med han på en promenad, skulle vara skönt känner jag! Men som sagt, det är ju inte direkt det bästa han vet så får väl se hur det blir med den saken. Men vi ska nog upp till pappa senare idag, jag bor egentligen där i helgen. Men han och Mattias är borta på match så dom kommer nog inte hem på ett tag skulle jag tro, så vi behöver inte traska dit ännu. Känner att jag bara vill ta det lite lugnt idag, söndagar är till för att slappa och koppla av!
Jaja, jag skriver ikväll ifall det skulle hända något roligt idag, typ som att jag och Johan skulle vinna en mijlon? :) Men vi hörs senare, ha det bäst! KRAM!

JOHANOCHJAG!=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0