Skoltrött

Publicerat den: 2007-11-14 Klockan: 12:03:46 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Nu sitter jag på skolan och har lunchrast, matten börjar om 20 minuter.. Jag orkar inte, man får huvudvärk av vår matte lärare, hennes röst skär verkligen in i öronen på en.. Och vi har matteprov imorgon, så jag måste jobba stenhårt idag och plugga när jag kommer hem. Ska hinna iväg till det där jobbet också.. Får se om jag ens hinner vara med Johan =(
Är i datasalen nu och kollar igenom lite arbeten jag har gjort på Indesign och andra program, såg en fakta ruta om Psykos som jag har gjort för ett tag sen, varför just skriva om psykos? - För jag tycker sånt är lite läskigt.. Men ändå intressant. Lägger in en bild på faktarutan så får ni se hur det kan se ut ^^

image22

Efter matten har vi media med Staffan, vi ska nog filma, jag tycker det är dö tråkigt att filma. Jag vill bara knäppa kort.. Aja, man måste väl prova på lite olika. Men nu ska jag kila iväg, vi hörs ikväll! Puss

Johan <3
Klarar mig inte utan dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0