Shoppa!! :D

Publicerat den: 2007-11-27 Klockan: 14:12:52 Kategori: Shopping Kommentarer: (4)
Idag mådde jag bättre, så skönt!!! Orkar inte vara sjuk, så jobbigt när man NÄSTAN blivit av med hostan.. Jag och mamma var en sväng på stan, hade lagt undan kläder igår som jag skulle pröva idag! :) Hittade även ett par svarta pumps, asfina!! (tycker jag,hehe). Sen köpte jag en mörkbeige "tantväska" med långa axelband som man då har över axeln och väskan bak på ryggen, as läcker! ;) Efter min korta shoppingrunda så gick jag och mamsen på rutiga duken och fikade, jag (som är så smart) hade med mig massa kuponger så det blev inte alls så dyrt som man är van att det är på cafeén :) När vi väl var där så tog vi varsin macka med ost och lite annat på, mamma fick sin.. Men inte jag, så efter en kvart sa vi till en som jobbar där : "var är våran tekaka vi beställde för en kvart sen?" vi fick inget svar utan tjejen vände på klacken och gick väl in till köket och frågade var min förbannade macka var någonstans! Sen kom hon ut igen, med mat, åt Andra. Vi fick vänta ytterliga 10 minuter och jag blev väldigt less, det blev även mamma. Sen när jag väl fick min macka efter en HALVTIMMAS väntande, så var det hur liten som helst så jag ville bara gå och hälla min "varma" choklad över personalen där.. Chokladen, som förresten bara var gjort av socker, den var så söt att man inte ens ville dricka den!! Rutiga Duken, ni har nått botten i min lilla top 10 lista... Menmen, skitsamma! Nu slänger jag in bilder på mina små inköp istället! :)



  • Tubtoppen finns på H&M för 198 kr
  • Blusen finns också på H&M, 98 kr (rea!!)
  • Väskan, ..även från H&M för 179 kr!
  • Pumpsen är från Wedins sko, bara 299 kr!!
Och ja.. jag VET.. Jag måste sola!! Men vad tycker ni om själva inköpen? ;)

Det var min dag hittils, inte fy skam! :) Känner att jag fått valuta för pengarna :)
Hoppas att er dag också varit bra, kraaaam!
Kommentarer
Postat av: SOFFY

ååh, blev kär i väskan! ASSNYGGGGGGG

2007-11-27 @ 14:20:03
Postat av: Anonym

mamma, va snygg tubtoppen var =( jag vill också ha :D

2007-11-27 @ 17:03:39
Postat av: LAJNI

mamma, va snygg tubtoppen var =( jag vill också ha :D

2007-11-27 @ 17:04:13
Postat av: din älskade! HEHEHE

Det var ju den väskan jag pekade på i sthlm ju! :D
jag ville ju ha den.

2007-11-28 @ 15:48:14
URL: http://behindtheblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0