Ryggont

Publicerat den: 2007-11-01 Klockan: 22:34:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag har jag haft hemskt ont i ryggen, det är verkligen skitjobbigt. Och det känns som att jag är liiite för ung för att ha ryggproblem? Jag menar, min farfar har inte ens det!!! Men det är lite till och från, hoppas det är bättre imorgon.
Idag har jag inte gjort någonting alls, blev väckt 20 över 8 av någon som ringde från dolt nummer, Fia tror att det var Mattias, så han står längst upp på min hämnd lista nu.. För jag kunde inte somna om -,-
Sedan var jag tillsagd att ringa och väcka Johan klockan 9, ringde minst 7-8 gånger- inget svar. Skickade sms, men fick inget svar ändå. Och senare när han vaknat så sa han att han hade råkat haft telefonen på ljudlös, och det är ju verkligen smart, kan man tycka.. Menmen, det viktiga var att han var vaken när bredbands gubbarna skulle komma till honom, och det var han.

Åt middag hos farmor och farfar, maten var helt okej. Efter det for vi hem igen, (jag, pappa och ulla). Sedan for pappa någonstans dit han var bjuden på något räk kalas eller var det nu var han pratade om.. Men han är nog hemma snart ^^ Och imorgon far dom iväg till Borga, vilket betyder att jag har hela huset för mig Själv! Eller, Johan också. :) Så vi ska eventuellt mysa till det här i helgen, om vi inte sover i stan hos honom, vill säga.
Jag längtar verkligen till imorgon då jag får träffa honom, har inte fått spenderat någon tid med honom sen i onsdags, förra veckan.. Eller, jag fick en puss av honom precis innan han for till Piteå, men det var ju en farväl puss! :( Men snart är det imorgon, och imorgon ska jag vara med min älskling!! :)

Nu ska jag se efter om det finns något att äta, håller på att svälta ihjäl här där jag sitter.
Ha det braaaa allihopa! HEJSVEJS

Älskar Johan.
070315
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0