Rus-inlägg!

Publicerat den: 2007-11-30 Klockan: 08:26:05 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Är precis klar med alla morgonens sysslor (duscha, klä på sig, sminka, fika..) Ja.. Ni vet! Och om drygt.. 30 sekunder ska jag sticka ner till bussen, haha! Tänkte slänga in ett snabbt inlägg bara! I natt somnade jag och Johan vid 4 tiden skulle jag tro.. Vi låg och pratade om ditten och datten hela natten.. Hahahah, det där rimmade :D Just nu sitter min hund nedanför mig och gnäller jättemycket, hon har blivit så kelsjuk (stavas det så? :S) sedan kattungarna kom, till mesta del så är det Johan som tar sig tid för lill Hedda! (hunden). Men nu måste jag springa till bussen, skriver ett inlägg när jag kommer hem från skolan, annars så gör jag det hos pappa :) KRAM!

JOHAN:D:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0