Najs!!!

Publicerat den: 2007-11-21 Klockan: 21:15:19 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Mamma talade just om att för 1200 kr får jag en helt ny telefon!! En likadan alltså, och får dessutom behålla min gamla. Och eftersom det var min bror som pajjade min, så ska jag säga till honom att han får betala 1200 för min nya, också får han ta över min gamla då som han sedan kan fixa, säkert gratis. Så egentligen tjänar han ju på det, eftersom telefonen kostar drygt 2000 kr egentligen. Woooho, känns bra! Måste bara få honom att betala det ;D

Nuuu är jag med Anton, vi har just ätit strille och drille! ( strips och dipp ) Och jag veeet, jag har sagt att jag ska dämpa på min onyttiga kost.. Jag SKA! Börjar nu, jag lovar. Jag och Sofia ska nog börja gymma också, så förhoppningsvis bränner man bort lite onödigt fett.. Och kanske till och med får lite muskler! ;) Jaja, vi ska vara på gymmet imorgon på idrotten, det är ju skitkul att styrketräna!! :) Hihi. Men nu ska jag vara social med Anton, som sitter och kollar i skolkatalogen! Vi hörs senare! <3

JOHAN :* :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0