Limmad mobil?

Publicerat den: 2007-11-17 Klockan: 15:18:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har du hört talas om det? Det har inte jag, föränn igårkväll. Skulle gå och hämta min telefon vid datorn och sen märkte jag att det inte gick att låsa upp den, # knappen var nedtryckt och satt fast, det hade kommit superlim på den! Så min bror har förmodligen pillat på nån limtub och sedan fingrat på min mobil, blir så jävla less på dig ibland, ungjävel!
Menmen, han får betala för lagningen, inte mycket mer att göra åt den saken..

Nu ska jag se om det finns nån macka eller något dyligt, är lite småhungrig.. Sedan ska jag väl byta om och så för att sedan ska jag ju till Sofia :) Ska ringa Johan nu, ha det så bra! Hugs.

Johan <3 Tove
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0