Lång dag

Publicerat den: 2007-11-07 Klockan: 21:51:58 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Igår så slingade min mamma håret på mig, det vart ganska mycket ljusare och jag är väl hyffsat nöjd. Ska nog göra mer slingor sen men jag låter det nog vara så här ett tag iallafall.
Sen så fick min lilla kissemiss 5 stycken kattungar igår. Liknar mer råttor, men dom är ganska söta iallafall. Tre beiga och 2 grå / olikfärgade :)

Det är sjukt, idag var min skoldag 8 timmar lång, 08:00-16:00. Det är fan mer än vad man klarar av, det är nog inte meningen att man ska klara av det heller, skolan tar död på oss med vilje. Vi hade första historia lektionen idag, drygt 30 pers, alltså typ dubbelt så många som det är i hela min klass. Men det verkade helt okej, faktist. Har dock bara haft en lektion men.. hoppas på att det kommer gå bra, nu i ettan iallafall.
Och just det, Sofia var i skolan idag! Hon har varit i Thailand i drygt en vecka = hon är neger. Det är fan inte kul att sitta bredvid henne :( Eller jo, men inte lika kul som det brukar.. Haha.
Vi hade engelska och matte idag också, det var ganska jobbigt - åtmindstonde matten, jag orkar inte med Ann-britt. Menmen, jag har inget val, eller jo det har jag väl, jag kan skolka, eller så kan jag ju byta linje och få nya lärare, jag kan hoppa av skolan också om jag känner för det, varför gör jag inte det då? - För att jag inte vill. Så egentligen borde jag tiga och stå ut, eller hur?
Media med Staffan var sista lektionen, nu ska vi börja med att filma och så.. Jag tycker det är roligare att fota och hålla på, men det är ju bra att pröva på lite olika saker ^^ Vi ska göra en kortfilm på 5 min. Men som garanterat kommer ta längre tid är 5 minuter att spela in. Jaja, bara vi lär oss så ska det nog bli bra ;)

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, satte mig vid datorn som vanligt.. Sedan så käkade jag middag, hade det dagliga tjaffset med mamma sen var jag framför datorn återigen. Våra tjaffs slutar alltid med att jag inte orkar höra hennes gnäll, så jag vänder klacken och går, det gillar hon nog inte. Men jag gillar inte att höra hennes skrikiga röst heller.. (även att min förmodligen låter likadant vid tjaffstillfället).
Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Se en film innan jag lägger mig kanske, jag börjar tio i nio imorgon, så det blir fan jobbigt alltså. Går bara en halv åtta buss och halv nio, och med halv nio bussen så hinner jag inte i tid - jävlat SURT är det! :(

Imorgon efter skolan ska jag vara med Marris en stund och sen ska jag fara till Johan på kvällen och sova med honom, känns bra. Jag älskar att vara med honom, konstigt va? :) Jag älskar honom väldigt mycket över huvudtaget, han är bäst, min Johan!
Nu var det inte mycket mer att säga än att ni får ha det bra så hörs vi inom en snar framtid!

image7
Alltså kolla på han! Man vill fan bara äta upp honom, helt och hållet. Älskar dig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0