Hemma

Publicerat den: 2007-11-01 Klockan: 12:05:24 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår kom vi hem med bussen från stockholm runt 19:30. Skönt att vi for då och inte med en senare buss :) Vi har alltså shoppat.. ja.. SKETA MYCKET! :) Det var kul att träffa kusinera igen, + Moster och Erik såklart!
Johan kom hem igår också, från Piteå. Så i helgen ska jag rå om honom och bara pussa på han hela tiden!!! :) Saknat han. :) Synd bara att Pierre inte kunde följa med, men det kommer väl fler helger och lov då jag kanske får följa med till Piteå? :)

Nu är jag hemma hos mamma, kom nyss från pappa och ska väl upp dit igen senare i eftermiddag ^^ Pappa, Ulla och Mattias ska fara upp till Borga i helgen, och jag ville inte följa med så jag bor dära nu istället så jag får träffa pappilon lite :D
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag känner mig som en äckelbajskorv, inte det bästa, ha det braaa!
Peace

JOHANJOHANJOHAN, bääääääst för mig! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0