Godmorgon

Publicerat den: 2007-11-22 Klockan: 07:58:05 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Var för trött för att skriva igår, var på högslätten en sväng och hem till Johan för att se om han var hemma, men det var han icket. Kom hem runt strax efter halv 11, så jag gick och la mig direkt, nästan. Sov jäävligt gott, kändes som att jag fick en jättelång sömn! Hade en skitkonstig dröm också..

Drömde att jag var med Sofia och Ida, och att vi såg på en film som handlade om massa olika människor i en byggnad (stort hus/galleria?), iallafall så var det några som hade kört cross inne där och därför var alla människor ute efter dom för att kunna sätta dit dem (det var tydligen ett stort brott), och dom som varit och letat efter dem, när dom kom tillbaka så var som klädda i en massa hönsfjädrar! :S Och betedde sig allmänt konstigt.. Det var då en familj som lyckades hålla sig borta från att bli ''höns'' och lyckades sätta dit dom dumma banditerna :) Haha! Sen drömde jag att jag sa till Ida att jag var jätte hungrig, så vi skulle gå ner och värma lite mat åt mig, och ungefär 3 sekunder efter att jag lagt maten i micron, så börjar det pipa, och då trodde jag att maten redan var klar, men sen vaknade jag ur min dröm och märkte att det var min väckarklocka! Haha, blev väldigt paff faktist.. ;)

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan åka buss till skolan, har bara matte och idrott idag, SKÖNT! Och styrketräning på idrotten, wohooo! :) Sofia och jag ska köra järnet idag, lite träningsverk måste man ju få! ;) Men jag skriver senare idag när jag kommit hem, tar 12 bussen så blir inte borta allt för länge :D Puss och kram!

JOHAN, världens bästa! :)

(Och just det, så fort jag får kamera ska jag knäppa på skorna och på lite annat jag köpt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0