Godmorgon?

Publicerat den: 2007-11-11 Klockan: 02:30:08 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Jag gick och la mig vid halv 2 tiden, sedan får jag ett sms av Johan att han vill komma och sova här, så det var ju bara att kliva upp igen. Aaaaah. Fast jag blev ändå glad, jag menar, om man är helt ensam sen får man ett gulligt sms av sin älskling där det står att han vill sova med en? Man kan ju inte bli annat än glad! :) Så nu ska jag gå ner och göra en macka åt honom tills han kommer, han var hungrig.. Så det är väl bara att lyda order ;)
Sedan har jag glömt att läsa skoterkurs grejen också :S Har provet imorgon.. GAH. Men det kan jag göra nu, medans jag väntar på jompe jr. Sov gott nu era fislurkar ;D Godnatt!

Johan, du blir skyldig mig en frukost på säng för att jag satt uppe och väntade på dig. PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0