Film manus..

Publicerat den: 2007-11-21 Klockan: 17:11:52 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Onsdagar = lääängsta dagen på veckan.. himla jobbigt att börja 8 och sluta 4. Men vi har bara 4 lektioner på så lång tid, historia - engelska - matte - media. På median idag så fortsatte vi med vårat film manus, min grupps filmklipp kommer förhoppningsvis bli ganska roligt, meningen är då att det ska bli en komedi :) Jaja, nog om min skoldag..

På lunchrasten idag hämtade mamma mig på skolan och vi for ner på stan för att jag skulle visa ett par skor som jag hittat, FODRADE, för en gång skull! Ett par fina grå / beiga stövlar blev det :) Dock lite stora i storleken men då kan jag ju ha tjocksockar i, och kanske till och med ha dom nästa år, om jag är rädd om dem :) Kan tyvärr inte knäppa någon bild.. Min mobil är trasig, eller.. ja, ni vet vad som hänt med den om ni läst mina tidigare inlägg, och digitalkameran har min bror pajjat ( OCKSÅ ).. Expert på att förstöra är vad han är! Menmen, ska nog lämna in telefonen så fort som möjligt, mamma hade tydligen ringt försäkringsbolaget eller nått idag, och se om vi har någon försäkring som täcker skadan ^^ Och digitalkameran är det nog ingen garanti på nu.. Har haft den i lite mer än ett år.. Aja, shit happens.

Idaaaag ska jag vara med Anton (carl gustav öhman), och Johan kanske kommer ut lite senare, ( skulle bli happy då ju ). Och plugga måste jag göra.. Har naturkunskapsprov på fredag :( Och dessutom datakunskapsprov på måndag, fyfan vad tråkigt det är!! Det låter säkert skitkul men det är det inte, jag lovar..
Jaja, nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite tills Anton kommer, är helt mör i kroppen! Men ha det så bra, kanske skriver ikväll om jag har något att skriva om :) Huuugs!

JOHAN
(jan magnus hallingström) KALLBERG <3
typ gulligast namn, tycker inte han, men enligt mig sååå! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0