Efter lovet

Publicerat den: 2007-11-06 Klockan: 14:40:09 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Igår var det första skoldagen efter lovet, lite tungt att börja klockan 8 faktist. Vi hade bara vanliga lektioner och datakunskap, vi slutade 3. Det var minnes gudstjänst i aulan också, för Johan Tallbacka. Det är hemskt, man mår så dåligt när man tänker på vad som hänt.. Och på hans vänner, familj och alla nära? Jag lider! Att mista en vän/son eller pojkvän är nog det värsta som kan hända en. Vila i Frid, Johan.
Igår skulle jag ha varit med Jasmine, men hon var sjuk så det blev inte av. Så jag var hemma en stund och åt, sedan for jag in till Johan och myste med honom :) Vi försökte oss på att se ''Number 23'' men båda var så trötta så vi orkade inte, Johan somnade redan vid strax efter 10, och jag somnade väl runt.. strax före 11 nån gång, det är rekord!

Idag har det varit en vanlig tråkig skoldag som vanligt.. Fyfan. Jag gruvar mig inför morgondagen då vi börjar 8 och slutar 4, alltså.. 8 timmar i skolan?! Dom är ju fan helt sjuk i huvudet. Åh, jag vill inte gå i skolan, men jag vill inte jobba heller. Jag vill inte göra någonting. Det jag vill är att bo i ett lyxhus med massa betjänter och få allt jag vill ha serverat på silverfat, fyfan vad jag skulle må gott. Idag är jag ego.
Nu ska jag fan inte göra någonting, jag ska ta fram fika och bara trycka i mig det och må gott. Sedan ska jag ta en satans varm dusch. That's it. Ha det bra, ciao.

JOMPEEEE!!=) lovelovelove
(johan alltså)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0