American Gangster

Publicerat den: 2007-11-19 Klockan: 16:54:08 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Hallå! Igår fick vi god mat av mamma, fast att jag redan hade ätit middag.. Hon gjorde kött och klyftpotatis (och) krocketter åt mig och Johan, mums! Tack mamma!

Som sagt så tog jag och Johan kvart över åtta bussen till honom igår. Fick gå ändå från bussstationen till volontären.. Kändes långt när jag frös så hemskt om fötterna! Men tillslut kom vi hem, då satte vi oss och kikade på lite möbler och heminredning (Johans lägenhet är inte riktigt klar), så vi ska en sväng till Ikea någon helg och shoppa! Efter det så tog vi oss lite vaniljyoghurt, borstade tänderna, fixade och donade lite. Sedan slog vi på en film, och la oss i soffan, vi tänkte somna till filmen då, ''American Gangster'', och nog somnade jag ganska fort, men jag blev väckt lite då och då och fick höra : ''jag vill faktist inte se på filmen själv! :(''. Så jag fick försöka hålla mig vaken men efter drygt halva filmen (lite mer), så gav vi upp båda två, den var skit lång! Så vi får väl se resten någon annan kväll :) Och bubben, du är aaalltid lika mysig!! Älskar dig! :)

Idag började jag halv 10 med bild, tål inte våran bildlärare, han går mig på nerverna. Och äcklig är han! Iallafall så håller vi på med kollage, ganska kul, ibland. Sedan hade vi ett långt hål från 11 till 1, då vi hade datakunskap, TRÅKIGT! Och jag gillar inte läraren där heller.. Sucks.
Men nu är jag iallafall hemma, kom hem med halv 4 bussen så är ganska mör i kroppen. Åt middag så fort jag kom hem, och nu sitter jag här, vid datorn - igen. Men senare ska jag iväg och rida så det blir inte så himla mycket sittande framför datorn ikväll, skönt faktist. :) Hoppning är det på ridschemat iallafall, kul! Får nog Afrodite, skulle jag tro. Så håll tummarna att jag håller mig kvar på hästryggen! Hon brukar vara ganska duktig på att vägra, så man flyger av framlänges och lyckas ta med sig tränset.. Haha! Måste försöka sitta mindre vid datorn, det här är inte bra för hälsan alltså! ;|
Visst ja! Pappa fixade min mobil idag, så knappen satt inte fast - för en stund.. När jag fick tillbaka den så tröck jag på den för att se om den funkade, också fastnade den igen, såklart. Fastän pappa har tryckt flera gånger och den inte har fastnat då!! :( Så det blir till att lämna in den till Elgiganten iallafall, men det gör inte mig så mycket, det är ändå Mattias som får betala för vad han har orsakat!

Och just det, hittade 2 snygga prylar från Nelly. se, tänkte ni skulle få se dem! Funderar på att beställa :)




Nu ska jag leta reda på mina grymt snygga ridkläder! ;) Ha det bäst allihop, sköt om er! Kram!
PUSS PÅ MIN ÄLSKLINGSPOJKE! ; * <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0