Affis

Publicerat den: 2007-11-12 Klockan: 22:44:22 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Ja som sagt, var hos läkaren idag och fick astma grejs, ifall jag har fått eller har astma (vi vet inte säkert), men förhoppningsvis inte! :) Tog bussen hem, blev hämtad av pappa och for in till farfar som fyllde 75 år idag, grattis datta! Där var det en massa folk från Granån som det var år och dagar sedan jag såg sist! Dom hade två söta hundar med sig också, som påminde om min egen, fast dom var sötare.. Sorry Hedda, men så kan det vara ibland. Man är inte alltid störst bäst och snyggast!
Kom nyss hem från stallet, har varit och ridit lektion. Jag fick Afrodite och vi jobbade med markarbete, vi har hoppning nästa gång. Det gick ganska bra, hade inga sporrar som jag hade behövt egentligen, men jag har lyckats tappa bort en och jag kan ju inte direkt rida med en sporre, haha. Men det gick bra ändå!

Nu ska jag ner och packa skridskor och sådant till idrotten imorgon, och fika lite. Sedan ska jag ringa Johan innan jag går och lägger mig :) Haha, just det.. Han försov sig imorse, eller, han missade bussen, så min mamma fick väcka honom vid halv 9 då bussen gick och mamma sa: Johan, när går din buss? Johan sa: om några minuter... Mamma: hm, nej, den gick nu. Så mamma fick skjutsa det lilla klomret till skolan, haha :)
Men nu ska jag kila, vi hörs imorgon gott folk! Puss & Kram

JOMPEJOMPEJOMPE!!=)
typ världens bästa pojkvän, ja!!

image19
Jag och Afrodite för ganska många år sedan :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0