Tvåtusensju

Publicerat den: 2007-12-28 Klockan: 15:15:11 Kategori: Kommentarer: (0)
Sammanfattning 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, det tvivlar jag på!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men en av mina mostrar :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen som stod riktigt nära

5. Vilka länder besökte du?
Inga alls, sämsta med detta år
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nja, jag tror inte det

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
15 mars, mitt och Johans datum :)

8. Vad var din största framgång 2007?
Jadu, har börjat extrajobbat!

9. Största misstaget?
Tror inte jag har gjort något misstag, inget skadligt iallafall!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, det har jag, både och.

11. Bästa köpet?
Jag har ingen aning?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Johan gör mig alltid riktigt glad :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Alla Panic at the disco, tror jag ;D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare I guess, jag är alltid glad! ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte, faktiskt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Köpt mindre kläder..

18. Hur tillbringade du julen?
Först hos pappa, sen mamma och sen hemma hos Johan :)

19. Blev du kär i år?
Ja, och jag är fortfarande, mer än någonsin :)
20. Hur många one night stands?
None, baara Johan <3

21. Favoritprogram på TV?
House, först och främst :)

23. Bästa boken du läste i år?
"Veronica bestämmer sig för att dö"

24. Största musikaliska upptäckten?
Haha, va?

25. Något du önskade dig och fick?
Jag fick världens bästa pojkvän :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Att mormor blir frisk..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade hemma med släkten och Johan

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, jag tror inte det ^^
30. Vad fick dig att må bra?
Ett fast och underbart förhållande och fina vänner :)
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen alls, faktiskt

32. Vem saknade du?
En av mina bästa vänner

33. De bästa nya människorna du träffade?
Allesammans, såklart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0