Snöstorm

Publicerat den: 2007-12-02 Klockan: 00:55:31 Kategori: Bilder Kommentarer: (2)
FÅNGAD AV EN SNÖSTORM, var nog det rätta ordet ;D Ikväll var jag hos Ida och käkade tårta, dansade och sådära.. Sen gick vi till Kakan, där det var fest :) Simon, Anton, Nordin, Marcus, Niklas och Nisse var dära när vi kom sen så kom Camilla och Andreas också ^^ Ganska trevligt där, jag och Anton dansade (såklart), jag gör framsteg! :D Men jag har en viss förmåga att styra, vilket inte riktigt är mitt jobb, haha ;) Nu är jag iallafall hemma i mitt varma och sköna hus. Pratade alldeles nyss med min älskis på telefon och hörde vad han hade för sig, han är liksom hemma hos Gärdin då :)

Imorgon ska jag jobba igen, hoppas att det går bra och att jag kan få in lite priser i skallen så jag inte behöver fråga hela tiden.. ;| Men det ska nog gå smärtfritt, förhoppningsvis ;) Jag ska nog gå och lägga mig snart, känns som att jag inte fick så mycket sömn i natt, låg uppe och väntade på att Johan skulle komma hem, men jag lyckades inte hålla mig vaken ;D Men han väckte mig när han kröp ner i sängen, myyyyyyysunge!! Det bästa som finns måste ju vara att få höra av sig älskling att han älskar en samtidigt som att han kramar om en så att man knappt kan andas, eller hur? :) Johan du är världsbäst!! Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Iaaaaallafall, så ska jag till papsi imorgon efter att jag jobbat klart, har inte träffat han nånting i helgen även fast det är hans helg.. Känns inte så kul när man bara bor där varannan helg.. ;( Men imorgon ska jag rå om min pappa, alldeles för mig själv! :D Farsgubben min! ;)
Amenvisstja, imorgon kväll, då jag förhoppningsvis har internet på min dator (vet inte varför inte jag har det medan resten av datorerna i huset har internet), då ska jag lägga in bilder sen festen hos Kim och kanske någon sen ikväll :) Dock väldigt suddiga bilder eftersom jag tagit dom med mobilen när det var mörkt, men man ser ju vad det föreställer iallafall! ;D

Nu ska jag bannemig gå och lägga mig för att sova, helsike så skönt! Ganska skönt att sova ensam ibland, även om det är huur UNDERBART som helst att somna bredvid bejbi :) Men han har en förmåga att ta vääldigt mycket plats, och så överdrivet stor säng har jag inte ;D Haha, sötnossssssss :) <3!  Men sov så gott allihopa, och hoppas att ni har haft en bra helg hittils :) Puss och kram

Jag älskar dig Johan <3

Hm, visst ja! Läste Kenzas blogg nyss och hon hade gjort som ett tidningsomslag med sig själv, så jag provade också, och mitt blev så här :

image57
Kommentarer
Postat av: Anonym

någon speciell hemsida?;)

2007-12-05 @ 13:50:11
Postat av: tovan själv

svar till "anonym"
man kan göra sådana omslag på magmypic.com ^^,

2007-12-07 @ 11:45:04
URL: http://toviss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0