Sjuk x2

Publicerat den: 2007-12-05 Klockan: 12:56:02 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Hej alla ;D Hoppades på att jag skulle friskna till så jag kunde gå till skolan idag men så blev det inte.. Istället har Johan också blivit sjuk (inte mitt fel), så nu är vi hemma båda två :P Vaknade runt 12, ganska skönt att få sova ut.. Johan har pratat i sömnen mest hela natten, ganska roligt, jag brukar fortsätta prata med honom för då får man som en liten konversation, mohaha ;D Igår såg vi en film som hette "Dragon wars", eller war.. Aja, den var ganska bra och jag försökte verkligen hålla mig vaken men jag somnade såklart och missade slutet. Sen vaknade jag efter några timmar, då Johan också låg och sov. Vi låg då alltså i en liten soffa och trängdes.. Så jag väckte honom och då la vi oss i sängen och soov :) Tror båda två somnade påengång.
Idag ska vi ta en buss hem till mig, får väl se om vi är pigga nog att baka lussebullar eller pepparkakor, måste ju få lite julstämning, eller hur? :) Sen ska vi.. hm.. vet inte faktist, ta det lugnt bara. Hoppas på att båda frisknar till lite mer så vi kan gå till skolan imorgon ^^ Inte för att jag längtar till skolan men, jobbigt när man missar en massa och måste ta igen det ;/ Så.., nu ska jag gå och väcka Johan så att vi inte missar bussen (som går om en timma), men man måste börja i tid, han är inte den lättaste att få upp på morgonen.. Men jag skriver i eftermiddag eller senare ikväll ha det bäst allihop! :)

Johan <3 Tove
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0