Pepparkakor :D

Publicerat den: 2007-12-14 Klockan: 12:10:52 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)

Vi kom just från matsalen där hamburgare serverades, inte lika goda som dom brukar vara dock :( Men sen så fick man ta pepparkakor innan man gick ut så det jämnade väl ut sig, hihi. Nu sitter jag i datasalen, ska ha medieproduktion alldeles strax, som jag tycker är jätteroligt!! :D Efter skolan ska jag fara upp till pappa och bo där i helgen. Ikväll är det gymnasiefest och typ alla ska gå -utom jag. He-he. Jag orkar bara inte, har ingen lust att dricka och ingen lust att festa så då stannar jag hellre hemma, får se om jag ska vara med Johan ikväll eller om Jasmine hade tråkigt, får la se :) På lördag och söndag ska jag jobbajobbajobba, mellan 11 och 3 skulle jag tro. Jag ska fråga vad jag tjänar också, kan ju vara bra att veta, höhm.

Aja, nu ska jag nog fortsätta på min lilla .. chokladgrejsimojs som vi gör på medieproduktionen, men jag skriver senare om jag har någon dator tillgänglig :) Kram på er <3


Johan, älskar dig!! :D

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0