Nightie

Publicerat den: 2007-12-31 Klockan: 00:53:21 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Kom hem från Sofia för lite mindre än en timma sedan, vi köpa godis och saft (mums) sedan såg vi på film :) Först såg vi en bit av Grind, sedan Min stora kärlek :) Båda var bra, actually ;D Nu ska jag gå och borsta mina tänder samt tvätta bort sminket, vilket är det jobbigaste som finns! -,- Sen hoppar jag nog i säng och sover förhoppningsvis läänge, (förmodligen inte). Men jag kan skriva imorgon när jag vaknat, kram och godnatt - sov gott! *
Johan, ingenting går upp mot dig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0