Middag ;>

Publicerat den: 2007-12-31 Klockan: 12:20:37 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag är jag och Johan som sagt bjuden på middag hemma hos Magnus och Maria :) Maria fyller år idag så jag får inte glömma att springa ner och köpa blommor.

Klev upp för en liten stund sen och ska nog slänga mig i duschen alldeles strax, sen ska jag väl fika och börja göra mig i ordning. Johans pappa kommer och hämtar mig klockan 3 så dom förväntar sig väl att jag ska vara klar då ;D Sedan så far jag nog hem en snabbis och åker med Fia upp till ramvik, där jag då ska fira nyår :) Wohooo! Ska bli riktigt skoj.
Men nu era små harlortar så ska jag gå in i en dusch, också hoppas jag att ni har haft ett kanon år och att ni får ha en underbar nyår! Kram *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0