Hejhallå !

Publicerat den: 2007-12-14 Klockan: 08:49:05 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Shit vad jag har varit dåligt på att blogga! ;S Aja, gårdagen var väl rätt okej, förutom att jag och Johan missade bussen på morgonen ;D Sen var vi på skolans lucia (johan var med mig även fast det bara var ettor dära). Sen efter skolan så åkte vi hem till mig, JOHAN KLIPPTE SIG, jättefint blev det! Och han också :) Hihi. Sen gjorde vi inte så mycket mer, vi gick och la oss HALV NIO!! Shit o pommes säger jag bara ;) Vi såg en Robert Gustavsson film men båda blev så trötta så vi stängde av och somnade halv 10. JÄTTESKÖNT faktist!
Men nu har jag jättebråttom till bussen, jag skriver ikväll, jag LOVAR ;D haha. kram på er <3

JOHAN, älskar dig maaaaaassor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0