Heej !

Publicerat den: 2007-12-21 Klockan: 21:03:00 Kategori: Those were the days Kommentarer: (1)

Nu har jag varit i piteå i 2 dagar, kom fram strax efter 9 på onsdagkväll :) Vi har inte gjort så mycket, gått lite på stan och idag kollade vi på en volleybollturnering på Sannas gamla skola ^^ Har inte haft nån möjlighet att blogga men ska skriva lite nu medans dom andra spelar kort :)
Tidigare idag har jag och Sanna varit hos "dimman", (en kille som kallas de) som bor på Sannas gata, vi var dära för att Sanna skulle pierca honom i bröstvårtan.. FYFAN, vad jag led med honom!!! Inte för att han verkade lida, han gjorde fan inte en ända min ;S Men hövva.. Aja, lite äckligt var det att se på ;)
Ikväll ska vi kanske fara iväg och bowla, moonlight var det ikväll sa dom, eller något ;D Och imorgon ska vi iväg till någon som heter Anton och festa, ska bli roligt det med :) Men nu ska jag sätta mig och spela kort med bajsPierre och Jimmy ;D Kanske får lite tid hära vid datorn imorgon, isåfall bloggar jag :) PUSS

Förresten, SOFIA - me miss uuuuuuuu !

JOHAN KALLBERG ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

MISS U TOOO MY BABE!

2007-12-22 @ 00:52:36
URL: http://sofiaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0