Godafton!

Publicerat den: 2007-12-01 Klockan: 01:25:58 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Nu sitter jag här, slut som en jävla kamel!!!! Fyfan vad jag har gått långt nu, ända från Sondels cykel, INTE nykter, till volontären, dra mig råttledes säger jag bara.. Tur att man hade Dill, Gärda, Hk och Snaggan till sällskap ;D (fina smeknamn på dom allihop). Och Fia såklart! Men SKÖNT att vara hemma (hos jompe) iallafall. Johan är nere på krogen med sina klasskompisar nu, många av dom ska ut på praktik jättelänge nu så det blir nog kul att ha en "sista kväll", hoppas Johan får roligt bara! :) :) Har varit hos Kim på fest ikväll, jävlat röj, haha ;D Ni anar inte hur mycket jag dansat och sjungit ikväll, hade ingen röst kvar efteråt men nu börjar den komma tillbaka :)

Jag ska nog hoppa in i duschen nu, känner mig väldigt sugen på en dusch faktiskt!! Sen ska jag kanske slå på en film och Försöka hålla mig vaken tills att Johan kommer stapplandes hem :) GUBBEN,ÄLSKAR DIG!! Och justja, imorgon börjar jag jobba 11, nice. Njae, känner mig inte alltför nykter just nu och skulle inte vara så roligt om jag var bakis (vilket jag förmodligen inte kommer vara) imorgon på första jobbdagen ;D Haha! Nu ska jag nog inte skriva så mycket mer, slänger in ett inlägg imorgon när jag slutat jobba vid 3, vi hörs då! Kramar!

JOHAN, älskar dig såsåsåsåsååsååå mycket!!! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0