God jul !

Publicerat den: 2007-12-25 Klockan: 14:14:06 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Snacka om att jag varit urusel på att blogga nu när jag varit borta i piteå ;D Men jag kan göra en snabb genomgång om dagarna dära :)

Onsdag: vi kom upp runt halv 10 tiden, så jag och Johan var ganska trötta efter bussresan så vi tog det bara lugnt hemma hos Pierre :)
Torsdag: Tror vi fick träffa Jimmy då, Pierre och Sannas kompis. Väldigt snäll och trevlig liten prick :) Vi spelade en maaassa kort, "neger och president", Johan hade en jäkla nybörjartur!
Fredag: Tror det var då jag följde med Sanna till Dimman, där hon piercade bröstvårtan på honom, USCH! Men ja, han var bra härdad.
Lördag: På lördag var vi och bowlade, jag förlorade... Och jag gjorde tydligen fel hela tiden enligt dom andra och dom rättade mig och sa åt mig stup i kvarten (jag hatar att få hjälp, tror att jag kan klara allt själv), så jag blev lite småtjurig, vilket dom tyckte var jääätteroligt! Senare på kvällen var vi hos Anton på fest, träffade en massa folk dära, som jag knappt förstod vad dom sa, men det gick bra ändå ;D Jag och Johan gick en sväng bort till Max, för vi var jäkligt hungriga båda två, så, ja.. Vi åt.
Söndag: Då var det dags att åka hem, klev upp runt 11 tiden och packade ihop grejorna, städade och åt frukost, sedan var det bara att fara till bussen som tog oss hem till Härnösand igen ;D

Jaa, det var vad jag gjorde i Piteå.

Igår var det julafton!!! Den dagen går alltid lika fort förbi :( Men jag fick flera fina paket och en massa pengar som jag nog ska lägga ut på en digitalkamera :) Känner att jag behöver en sådan, haha. Firade först hos pappa på dagen, sedan hemma hos min kusin där mammas släkt var, sen kom Johan och hans pappa och hämtade mig sedan var jag i antjärn resten av kvällen och sov dära. Kom nästan nyss hem därifrån :) Men hoppas att ni har haft en bra jul ni med, kraaam på er!

Johan, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går
Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas din julafton blev bra :) Och god fortsättning!

2007-12-25 @ 14:26:29
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0