Bloggdesign

Publicerat den: 2007-12-16 Klockan: 11:10:44 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Haha, visst ser min blogg ganska tråkig ut nu va? :) Men jag gillar den ändå, rent liksom ;D Ändra till något annat tema och har inte riktigt förstått hur jag ändrar i den för att det är andra kodmallar ^^ Aja, kanske kommer på det senare ;D

Har precis fikat och duschat, ska väl borsta tänderna alldeles strax. Sedan bär det av till jobbet, hoppas att det är lugnt sista timman då jag ska jobba ensam ;D Men aja, vi får väl se. Jag hinner inte skriva så mycket mer nu men jag bloggar nog när jag kommer hem, kraaaaaam *

Johan, baaara du, ingen annan. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0