Trist helg

Publicerat den: 2007-08-19 Klockan: 12:13:25 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jaaaha, gårdagen blev nog inte som jag hade tänkt ;D Först och främst blev det nyktert och det var väl första kroken på kvällen. Sedan lite småtjaffs från olika håll hade jag kunnat undangått också.. Blev på ganska dåligt humör tidigt på kvällen så jag var hemma redan halv 11. Men aja, sånna lördagar får man stå ut med ibland ;D Nu sitter jag och har precis slipat skarvarna på mina tapeter för att jag ska sätta upp en fondvägg, kan bli bra jao! Väntar bara på mamma så att hon kan sätta upp tapeterna för det har jag inte kapacitet för vill jag lova.. Senare idag ska jag fara till pappa som jag inte träffat på ett tag, sen hoppas jag att Johan kommer förbi här så jag får träffa honom :) Ciao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0