Löken & scrubs!

Publicerat den: 2007-08-20 Klockan: 12:26:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
TJA, jag kan ju börja med att säga att jag är jäävligt trött och har sovit skit dåligt i natt ;S Och jag mår inte så bra, nä. Jag tror jag börjar bli sjuk eller något för jag har haft ont i huvudet, som jag nästan aldrig har och när jag väl har det så känns det som att hela huvet ska sprängas. Och jag har varit illamående, på lördag natt och nu i natt, dock bara när jag ska sova och fråga mig inte varför för jag vet lika lite som du. Men jag får nog hoppa över träningen idag för känner mig inte så kry..

Fondväggen har inte heller kommit upp, känns som att ingenting blir gjort. Och jag lovar, hade jag haft pappa hära så hade det vart gjort för århundraden sen, men nu är det bara mamma i huset och då går allt fem miljoner gånger segare, och då menar jag ALLT!

Igårkväll var jag med Linnéa, vi kollade på en sjujäkla massa scrubs avsnitt, äckligt bra. For hem vid 12-halv 1 någongång, satte mig vid datorn hemma och började känna mig som en tung säck potatis så jag gick och la mig vid kvart över 1 ungefär. Sen hade jag svårt att somna, tror inte att jag hade hunnit somna när jag vaknade idag ;S Och senare idag ska jag nog åka till Johan, om jag inte mår dåligt dvs. Har inte träffat honom på tusen år känns det som, men det var i torsdags tror jag.. Men det är alldeles för längesen ändå. Nu ska jag gå ner och tjata på min mamma att hon ska sätta upp den förbannade fondväggen, för jag har typ rivit halva rummet BARA för tapeterna också blir det inte ens gjort, och sådär kan det inte se ut ju.. HERRÅ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0